Organisatie

TiSento Feelings of Flowers is in mei 2006 opgericht vanuit een familiebedrijf.
Op het familiebedrijf werd al tientallen jaren Calandiva’s en Amaryllisen gekweekt op moderne wijze. De kwekerij had altijd al een goede naam als innovatieve leverancier van bloeiende planten met hoge kwaliteit. Onderscheiding in de markt en herkenbaarheid werd steeds belangrijker. Door de sterk groeiende vraag vanuit onze klanten is 10 jaar geleden het stijlvolle kwaliteitsmerk TiSento Feelings of Flowers ontstaan. Om de klanten de zekerheid te kunnen geven waar de kwaliteitsproducten vandaan komen.

Wij staan altijd voor u klaar om samen met u perfecte mixen samen te stellen. ,,

TiSento geschiedenis

TiSento Feelings of Flowers is in mei 2006 opgericht vanuit een familiebedrijf.
Op het familiebedrijf werd al tientallen jaren Calandiva’s en Amaryllisen gekweekt op moderne wijze. De kwekerij had altijd al een goede naam als innovatieve leverancier van bloeiende planten met hoge kwaliteit. Onderscheiding in de markt en herkenbaarheid werd steeds belangrijker. Door de sterk groeiende vraag vanuit onze klanten is 10 jaar geleden het stijlvolle kwaliteitsmerk TiSento Feelings of Flowers ontstaan. Om de klanten de zekerheid te kunnen geven waar de kwaliteitsproducten vandaan komen.

Het merk is ontstaan uit de passie van de kweker om; “het speciale en vrolijke gevoel van bloeiende planten van hoge kwaliteit te laten beleven op een unieke manier”. De naam TiSento betekent letterlijk ‘ik voel jou’ en staat voor het speciale gevoel van vrolijkheid, romantiek en verwondering. Vanuit deze kernwaarden is TiSento gestart met het ontwikkelen van een collectie bloeiende planten in verrassende stijlvolle cadeauverpakkingen. Dit in combinatie met het afstemmen van trendy kleuren op elk seizoen en feestdag. De kleurcombinaties zorgen voor een unieke uitstraling en eenheid in het winkelschap.

De afgelopen jaren is TiSento een samenwerking aangegaan met geselecteerde en gecertificeerde kwekers. Met als doel haar assortiment sterk te verbreden om daarmee haar klanten beter te kunnen bedienen. Op deze manier zijn er verrassende combinaties mogelijk binnen de TiSento collectie in de stijlvolle trendy verpakkingen.

Hoge kwaliteit

De TiSento producten worden gekweekt onder de hoogst mogelijke kwaliteitsnormen op een duurzame en milieubewuste wijze. Wij zijn zuinig op de natuur. Kwaliteit betekent voor ons niet alleen een topproduct van hoge kwaliteit leveren, maar ook gelijke maatsortering en een klantgerichte bewerking van het product.

Onze klanten

Ons TiSento team wil er alles aan doen om uw unieke wens te realiseren. Graag ontzorgen wij onze klant door het adviseren van combinaties binnen de TiSento collecties. Dit zorgt voor de juiste invulling en uitstraling van het winkelschap. Met oog voor onze klant en de consument, is TiSento altijd bezig om inspirerende collecties te ontwikkelen die een eenheid vormen in het winkelschap. Zo ontstaat er een hoge verkoop en doorloopsnelheid. Door de goede samenwerking en overleg met onze klanten zorgen wij voor een steeds veranderend aanbod binnen onze collecties en vrolijke verpakkingen.

Bedrijfsvideo

Een cadeau voor zijn consumenten

TiSento speelt continu in op de laatste trends en ontwikkelingen. Wij laten ons inspireren door nieuwe modetrends en styling. De interactie met de consument wordt steeds belangrijker en krijgt daarom vanuit TiSento veel aandacht. Dit doen wij door leuke weetjes, tips, inspiratie en toepassingen met de producten te communiceren via social media en onze website www.ti-sento.eu. Daarnaast doen wij regelmatig verrassende Facebookacties. Om de consumenten extra te inspireren, is TiSento iedere week op SBS6 te zien in het bekende televisieprogramma ‘Robs Grote Tuinverbouwing’.

Omhoog